«صد سال تنهایی» مارکز سریال می شود آمار فروش فیلم‌هایی روی پرده سینما‌های کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) نقش متفاوت سروش جمشیدی در «تانک خورها» آغاز ثبت نام متقاضیان کارگردانی فیلم اول سینمایی در سال ۱۴۰۳ قلبش برای مردم می‌تپید | هنرمندان از رئیس جمهور شهید و خدماتش گفتند دگرگونی درونی هنرمند، مهم‌تر از خلق اثر است هر بار که به سراغ مولانا برویم به نکات تازه‌ای برمی خوریم | بازنشر گفت وگویی با استاد محمدعلی موحد به بهانه زادروزش واکنش ژیلا صادقی به بی‌قراری مادر رئیس‌جمهور شهید+ عکس جدیدترین خبر‌ها از فصل جدید «زخم کاری» برگزیدگان نخل طلای جشنواره کن ۲۰۲۴ معرفی شدند + اسامی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ نشست داوری رویداد خلاق و نوآور برگزار شد | فیلمنامه‌هایی برای کمک به حل معضلات شهری + فیلم و تصاویر نیلوفر امرایی دختر اسدالله امرایی درگذشت + زندگینامه و علت فوت ببینید | یکی از لوکیشن‌های فصل دوم سریال The Last of Us Part در ونکوور کانادا «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد اکران می‌شود؟ برنده جایزه ۱۰۰ هزار یورویی دوبلین معرفی شد فیلمی بی‌ادعا از به‌تصویرکشیدن انسانی پرادعا و ایدئال‌گرا | نگاهی به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به‌بهانه اکران آنلاین بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد

  • کد خبر: ۸۳۳۰۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
  • ۱
رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد
همزمان با هفته کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز - همزمان با هفته کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی رونمایی شد. 

ابراهیم زره‌ساز، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این مراسم گفت: ساخت این تماشاخانه سیار با اهدای یک دستگاه تریلی از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آغاز شد و با هزینه ۲۲ میلیارد ریال و تجهیز آن به سیستم‌های صوتی و تصویری و سایر امکانات برگزاری نمایش و تئاتر به انجام رسید. با راه‌اندازی این تماشاخانه کودکان نقاط محروم، حاشیه شهر‌ها و روستا‌های دورافتاده نیز از این امکان فرهنگی برخوردار می‌شوند.

محمد حسین صالحی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، هم در این مراسم گفت: برای مبارزه با اعتیاد هم افزایی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران مورد نیاز است که در این راستا طی ۲ سال گذشته با کمک سایر دستگاه‌ها و امضای تفاهمنامه بیش از ۱۸۰ کتابخانه روستایی را تجهیز کردیم.

رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد

محبوبه بزم آرا، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان خراسان رضوی نیز گفت: این تماشاخانه سیار که اولین تماشاخانه در نوع خود می‌باشد با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان تمامی نقاط استان بویژه کودکان حاشیه شهر، روستا‌ها و مناطق محروم از فعالیت‌های فرهنگی نمایش، تئاتر، انیمیشن و موزیک راه اندازی شده که از آن در مناسبت‌های مختلف در این مکان‌ها استفاده خواهد شد. آموزش دوستیابی، در امان ماندن از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی به زبان کودکانه و آموزش تصمیم‌گیری درست در مواقع حساس و توانمندی "نه" گفتن با زبان قصه، تئاتر، نمایش و انیمیشن از دیگر اهداف این تماشاخانه است. ۳۵ مرکز ثابت، هشت مرکز سیار و سه مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۴۵ هزار عضو در استان خراسان رضوی فعال است.

دکتر مهدی علی اکبر زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نیز در سخنان کوتاهی برای جمع کودکان حاضر در این مراسم در باره برخی موضوعات آموزشی به زبان کودکانه صحبت کرد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شایلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
سلام ممنون بابت تئاتر خوبتون ببخشید برای دی ماه ۱۴۰۰ که الان تونیم چه سریال های اجرا میشه و چه تاریخ های مرسی ازتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->